سیستم گشت و نگهبانی

  • تصویر نرم افزار گشت و نگهبانی

اپلیکیشن مدیریت گشت و نگهبانی (پایا)

اپلیکیشن پایا یک سامانه کنترل و مدیریت گشت و نگهبانی است که با استفاده از فن آوری بدون تماس و قابلیت پشتیبانی از آن توسط بسیاری موبایل ها طراحی و پیاده سازی شده است
این سیستم دارای یک اپلیکیشن اندرویدی موبایل می باشد که در گوشی نگهبان نصب می شود و نگهبان عملیات گشت زنی خود را در ساعات مقرر در این اپلیکیشن ثبت می کند. سپس فایل مربوطه به مدیر ایمیل شده و مدیر آن را در نرم افزار تحت ویندوز باز کرده و نظارت و بازرسی مربوطه را انجام می دهد

این سیستم جهت مدیریت و نظارت بر گشت و نگهبانی در شرکت ها و موسسات بزرگ طراحی شده و به مدیران حراست این امکان را می دهد که وضعیت بازرسی دائمی از نقاط مشخص را تحت نظارت داشته باشند و درستی انجام آن را چک نمایند.
سیستم کشت و نگهبانی بر اساس نصب تگ های بدون تماس مایفر کار می کند به این صورت که در مکان هایی که باید بازدید از آن انجام شود، تگ دیواری نصب می شود. نگهبان، ضمن بازدید از محل برای ثبت انجام بازدید خود، موبایل خود را که دارای قابلیت NFC می باشد را به تگ نزدیک کرده و بازدید خود را در نرم افزار تحت اندروید ثبت می نماید. سپس به سایر مکان ها سرکشی کرده و به همین ترتیب آنها را هم ثبت می نماید. در پایان، عملیات را با ارسال به سرور و صندوق پستی مدیریت اعلام می نماید. مدیر با دریافت اطلاعات در جریان ساعت و شخص انجام دهنده گشت و بازرسی قرار می گیرد . قابلیت نگهداری اطلاعات در طولانی مدت و گزارش گیری از عملکرد هر کدام از مامورین گشت و نگهبانی.
این سیستم محدودیتی در تعداد تگ ها ندارد و با خرید هر نسخه نرم افزار، به هر تعداد می تواند تگ خریداری نموده و آنها را در مکان های مورد نظر نصب نماید. تنها سخت افزار این سیستم همین تگ می باشد که از نوع Mifare بوده و کد گذاری می شود و قابل کپی برداری نخواهد بود.
این نرم افزار قابل سفارشی سازی برای مشتریان عزیز بر اساس روش کار ایشان می باشد.
مرکز تجارت الکترونیک پیوند
اصفهان، خیابان عبدالرزاق، شماره 120، واحد 114
ساعات کار : شنبه تا پنج شنبه از ساعت 09:00 تا 17:00 به غیر از جمعه ها و تعطیلات رسمی.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به تجارت الکترونیک پیوند می باشد. هرگونه بازنشر مطالب و محتوای سایت بدون ذکر نام مرجع ممنوع و پیگرد قانونی خواهد داشت.