تولید و فروش انواع سیستم های نوبت دهی

مرکز تجارت الکترونیک پیوند از سال 1380 فعال در زمینه ی تولید سیستم های کنترل تردد ، سیستم های نوبت دهی ، مدیریت و هوشمند سازی پارکینگ ، اتوماسیون اداری و سیستم های کنترلی می باشد

کیوسک نوبت دهی لمسی

کیوسک لمسی 17 اینچ

کیوسک تاچ اسکرین نوبت دهی

کیوسک لمسی 22 اینچ

استند نوبت دهی 6 کلیده

استند کلیدی

استند نوبت دهی 6 کلیده

دیاگرام کلی سیستم نوبت دهی

این سیستم که در مجموعه تجارت الکترونیک پیوند طراحی و پیاده سازی شده، از سال 1386 تا کنون بهبود و ارتقا یافته و در حال حاضر در بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی در حال استفاده می باشد.
سیستم نوبت دهی پیوند (نوبت پرداز) یکی از روان ترین و کارا ترین سیستم های مدیریت صف در کشور است که تا کنون به سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی تهیه شده و تمامی فرآیندهای صف را پشتیبانی می نماید.
سیستم نوبت دهی و مدیریت صف با عنوان تجاری نوبت پرداز ، یک سیستم جامع برای مدیریت صف و نوبت دهی حضوری می باشد که بر اساس نیاز و فرهنگ ایرانی بومی سازی شده و بسیاری از فرآیندهای صدور نوبت و فراخوانی را پوشش می دهد.
انواع استند و کیوسک :
کیوسک لمسی در دو مدل 17 اینچ و 22 اینچ وجود دارد. دارای کامپیوتر، پرینتر صنعتی، مانیتور مالتی  تاچ می باشد. وزن آن حدود 35 کیلوگرم می باشد. بدنه فلزی با رنگ الکترواستاتیک بوده و امکان نصب کارتخوان و بلندگو را نیز دارا می باشد.  این نوع کیوسک ها برای مواردی که گزینه های زیادتری برای صدور نوبت لازم است مورد استفاده قرار می گیرد و قابل برنامه ریزی بر اساس نیاز هر مجموعه می باشد

استند کلیدی متداولترین نوع با قابلیت نصب 6 کلید برای صدور نوبت (حداکثر 6 خدمت). دارای پرینتر حرارتی کاتر دار ، کیت کنترلی قابل اتصال به کامپیوتر به صورت بی سیم و با سیم (یو اس بی) ، صفحه پلکسی جهت چاپ آرم مجموعه ، باز شونده از پشت. وزن حدود 22 کیلو گرم. این یکی از متداول ترین نوع استند در ایران می باشد که کاربری بسیار آسانی دارد. امکان اتصال کلید ها به پدال جهت مراعات بهداشت ممکن می باشد. این نوع استند دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر استندها می باشد

کیوسک دیواری جهت نصب روی دیوار، وزن 22 کیلوگرم، دارای مانیتور 17 اینچ مالتی تاچ و کامپیوتر داخلی می باشد. امکان اضافه کردن پرینتر حرارتی، کیپد عددی و بلندگو را دارد. مناسب برای اماکنی که محدودیت فضا دارند.

مدل رومیزی یک مدل ساده و ارزان برای مصارف سبک مانند مطب و دفاتر خصوصی بوده و دارای حداکثر 6 کلید و پرینتر حرارتی عرض 60 میلیمتر می باشد.

اطلاعات بیشتر ...
مرکز تجارت الکترونیک پیوند
اصفهان، خیابان عبدالرزاق، شماره 120، واحد 114
ساعات کار : شنبه تا پنج شنبه از ساعت 09:00 تا 17:00 به غیر از جمعه ها و تعطیلات رسمی.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به تجارت الکترونیک پیوند می باشد. هرگونه بازنشر مطالب و محتوای سایت بدون ذکر نام مرجع ممنوع و پیگرد قانونی خواهد داشت.