مقالات سیستم های مدیریت صف و نوبت دهی
Queue Management Systems
(QMS)

نوبت دهی کلینیک های پوست ، مو ، کاشت مو ، زیبایی ، لیزر

مراکز تخصصی کاشت مو بر خلاف دندانپزشکی ها و درمانگاه ها عمدتاً نیازی به سیستم نوبت دهی حضوری ندارند زیرا مشتریان آنها محدود بوده و تجمعی برای انجام خدمت مو و کاشت آن در این مراکز صورت نمی گیرد.
در نتیجه بهترین شیوه نوبت دادن برای مراکز کاشت مو و خدمات پوست ، نوبت دهی اینترنتی است.
در نوبت دهی اینترنتی ، مدیر کلینیک با توجه به برنامه پزشک و متخصص کاشت مو، وارد بخش خدمات دهنده سایت شده و برنامه پذیرش را در روزهای آتی ثبت می کند. این برنامه توسط مشتری دیده شده و امکان رزرو نوبت برای مشتری مقدور خواهد بود.
برای مراکز لیزر نیز همین داستان وجود دارد. مراکز لیزر و زیبایی نیز بیش از آنچه نیاز به نوبت دهی حضوری داشته باشند، به یک وب سایت نوبت دهی اینترنتی نیاز دارند. نوبت دهی اینترنتی خود یک سرویس است که توسط نوبت پرداز ساخته شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. در نتیجه مراکز لیزر یا کاشت مو نیازی به داشتن وب سایت و برنامه نویس ندارد و فقط با عضویت در نوبت پرداز می توانند اقدام به نوبت دهی نمایند.
همچنین باید مراکزی که عضو سامانه نوبت پرداز می شوند،  آدرس آن را (سایت مرجع ) جهت رزرو و نوبت گیری، به مشتریان خود معرفی نمایند.
مرکز تجارت الکترونیک پیوند
اصفهان، خیابان عبدالرزاق، شماره 120، واحد 114
ساعات کار : شنبه تا پنج شنبه از ساعت 09:00 تا 17:00 به غیر از جمعه ها و تعطیلات رسمی.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به تجارت الکترونیک پیوند می باشد. هرگونه بازنشر مطالب و محتوای سایت بدون ذکر نام مرجع ممنوع و پیگرد قانونی خواهد داشت.