مقالات سیستم های مدیریت صف و نوبت دهی
Queue Management Systems
(QMS)

نوبت دهی بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی

بیمارستان های دولتی ، خصوصی و تامین اجتماعی در بخش های تخصصی ، عمومی و اورژانس خود می توانند از سیستم های نوبت دهی به صورت گسترده استفاده کنند. یکی از اهمیت های لزوم کاربرد آن محیط بسته بیمارستان و انتشار ویروس ها در محیط می باشد که خطر انتقال آن به دیگران مخصوصاً افراد همراه بیمار ، سالخوردگان و کودکان می باشد. از این رو دیده شده است که در بیمارستان ها مردم با تجمع در مقابل پذیرش و یا پشت درب مطب، خود باعث انتشار و انتقال بیماری می شوند. لذا یکی از اهمیت های سیستم نوبت دهی کمک به عدم تجمع و رعایت فاصله می باشد.
خدمات در بیمارستان ها ممکن است در طبقات مختلف به بیماران ارائه شود. از این رو سیستم نوبت دهی بیمارستانی باید کاملاً قابل انعطاف بوده و رویه های مختلف نوبت دهی و فراخوانی را پشتیبانی نماید. از ویژگی های مهم یک سیستم یکپارچه نوبت دهی، علاوه بر پوشش نوع نوبت دهی که اینترنتی و حضوری می باشد، باید قابلیت اجرا تحت شبکه را نیز داشته باشد. از آنجا که اکثر بیمارستان ها دارای زیرساخت مناسب دیتا می باشند ، این بستر کمک بزرگی به پیاده سازی یک سیستم نوبت دهی موفق می تواند داشته باشد.
محصول نوبت پرداز دارای قابلیت مذکور می باشد. علاوه بر آن رویه های خاصی که در بیمارستان ها ممکن است وجود داشته باشد، قابل اضافه شدن به نوبت پرداز می باشد.
بیمارستان ها و مراکز درمانی اکثرا به تمامی تجهیزات ساخته شده در یک سیستم نوبت دهی نیاز دارند.
مرکز تجارت الکترونیک پیوند
اصفهان، خیابان عبدالرزاق، شماره 120، واحد 114
ساعات کار : شنبه تا پنج شنبه از ساعت 09:00 تا 17:00 به غیر از جمعه ها و تعطیلات رسمی.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به تجارت الکترونیک پیوند می باشد. هرگونه بازنشر مطالب و محتوای سایت بدون ذکر نام مرجع ممنوع و پیگرد قانونی خواهد داشت.