مقالات سیستم های مدیریت صف و نوبت دهی
Queue Management Systems
(QMS)

نوبت دهی پزشکان ، متخصصین و مطب های خصوصی

مطب های خصوصی یکی از جذاب ترین رویه های نوبت دهی را می توانند داشته باشند که گاهاً باید برخی از آنها سفارشی سازی هم بشوند.
پزشکان در مطب خصوصی خود معمولاً به صورت منفرد کار کرده و طبابت می کنند و منشی اشتراکی ندارند امّا در برخی ساختمان های پزشکی دیده می شود که یک منشی برای چند پزشک بوده و امور بیماران را اداره می کند.
سیستم نوبت دهی برای پزشکان به هر دو صورت حضوری و اینترنتی می تواند وجود داشته باشد و هر دو نیز لازم و ضروری می باشد.
نوبت دهی اینترنتی برای پزشکان متخصص خیلی پرکاربرد و کمک کننده است. برنامه پزشک توسط منشی در پانل کاربری تعریف می شود و مشتریان خود می توانند اقدام به دریافت نوبت نمایند. از پروتکل هایی مانند پیش پرداخت یا تایید هویت می توان جهت جلوگیری از صدور نوبت های فیک و جعلی استفاده کرد.
در اینجا، استند نوبت دهی معمولاً نیازی نبوده و خود منشی می تواند نوبت های حضوری را صادر کرده و امور را تحت کنترل داشته باشد.
دستگاه نوبت دهی رومیزی یک گزینه مناسب برای پزشکان است اما در صورت وجود کامپیوتر و فیش پرینتر در مطب، تنها نرم افزار نوبت دهی و احتمالاً نمایشگر باجه کافی خواهد بود.
مرکز تجارت الکترونیک پیوند
اصفهان، خیابان عبدالرزاق، شماره 120، واحد 114
ساعات کار : شنبه تا پنج شنبه از ساعت 09:00 تا 17:00 به غیر از جمعه ها و تعطیلات رسمی.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به تجارت الکترونیک پیوند می باشد. هرگونه بازنشر مطالب و محتوای سایت بدون ذکر نام مرجع ممنوع و پیگرد قانونی خواهد داشت.